Thursday, November 19, 2009

PRODUK BARU: Lolani Herb Drinks

750ml-20ml per serving
Harga Pasaran:RM288 
Harga Ahli       :RM208
Harga Promosi:RM258
Kulit hilang keanjalan apabila usia meningkat, kulit yang gebu kini didatangi garis-garis halus dan bertukar menjadi kusam dan gelap terutama apabila kerap terdedah pada matahari. Untuk mengembalikan kulit cerah muda dan sihat, Victory Vision Network menawarkan rangkaian produk LOLANI yang berbentuk Jus Minuman dicipta untuk rawatan dalaman dan luaran wanita asia. Hanya dengan produk ini sahaja sudah dapat menjadikan anda kelihatan berseri dan awet muda sentiasa.
LOLANI Melambatkan Proses Penuaan (Awet Muda)

Menakjubkan Tanpa Suntikan…Ramai Yang Telah Mencuba LOLANI

LOLANI Menhilangkan Jeragat dan Jerawat...

Rasa Muda…. Kelihatan Muda…. Jadi Muda…. Hanya dengan Jus LOLANI. Produk kecantikan yang anda boleh lihat & dapat menikmatinya setiap hari. Sehinggakan orang lain dapat melihat perubahan yang terserlah. Jus LOLANI sesuai untuk semua peringkat umur baik dari anak gadis remaja, wanita yang telah berumahtangga dan seterusnya wanita dialam menopause. Masalah perjalanan haid tidak berjadual, sesggugut dan keputihan, masalah kulit tidak sekata, bermasalah jeragat, jerawat dan sebagainya.

BAGAIMANA JUS LOLANI BERTINDAK?

Dengan meminum Jus Jus LOLANI pembuangan air besar dan kecil akan menjadi lancar dan teratur. Anda akan mendapati berlaku perubahan pada warna air kencing menjadi kekuningan dan lebih kerap membuang air kecil. Wajah akan menjadi kemerahan kesan dari perjalanan darah yang lancar.Pesakit kencing manis dan darah tinggi akan menemui keajaiban dalam masa 3 hari sahaja dan apabila diminum berterusan kandungan gula dan darah tinggi akan menurun keparas minima dan dengan tersendirinya lain-lain masalah kesihatan akan selesai. Jus LOLANI akan terus mencuci usus kencing dan perut kita. Bertepatan dengan sabda Rasulullah S.A.W yang bermaksud “penyakit itu datang dari perut kamu”. Disudut perubatan moden juga beristilah 90% penyakit berpunca dari usus besar.

JUS LOLANI Amat mujarab kepada:
Menghapuskan radikal bebas
Mengaktifkan saluran darah
Mengimbangkan hormon dalam badan
Mengubah gen badan manusia
Membekal makanan sihat
Kukuhkan sistem immuniti

LANI membantu menegang bahu, payudara dan punggung


Produk Jus LOLANI merupakan produk yang bermutu tinggi dan amat berkhasiat sebagai “Pemakanan Kesihatan Tambahan” khas untuk kaum wanita yang pentingkan penjagaan kesihatan dalaman serta luaran. Ianya merupakan campuran Herba dan Rempah Ratus (100% asli) yang diadun secara tradisional dengan kaedah saintifik di kilang yang bertaraf “Amalan Pengilangan Baik” “GMP” yang diiktiraf oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan juga “Pertubuhan Kesihatan Sedunia” “WHO” dari segi piawainya.

Kombinasi lebih dari 38 jenis Herba dan Rempah Ratus asli yang terdapat dalam Jus LOLANI menjadikan ianya “Pemakanan Kesihatan Tambahan” yang sangat eksklusif untuk setiap wanita bagi menyempurnakan kejelitaan dari dalaman dan luaran. Diantara ekstrak Herba dan Rempah Ratus yang terdapat dalam Jus LOLANI seperti manjakani, Kacip Fatimah, Akar serapat, Kayu Cinta, Emas Cotek, Nenas Batu, Jintan Hitam dan lebih dari 20 jenis Rempah Ratus dan Sumber botensi asli serta digunakan Pati Madu Lebah (Natural Honey) dan Pati Kurma (Phonix Dectylitera) sebagai pemanis.

Rahsia Formula Rempah Ratus dan Pelbagai Herba dari turun temurun dan pengamal perubatan yang juga di amalkan oleh keluarga di raja sejak beribu tahun dahulu.

Pengkelasan khasiat dari sebahagian Herba yang terkandung dalam LOLANI.Kayu cinta Digunakan oleh kaum pribumi untuk menyembuhkan luka dalaman, menegangkan otot-otot peranakkan & fajar yang kendur
Mas Cotek Dikatakan “Raja segala ubat penawar segala penyakit” oleh pengamal perubatan tradisional melayu.Meningkatkan keintiman bersama pasangan serta menganjalkan payudara & punggung
Bunga Kembang Setahun Air rebusannya diminum serta diamalkan oleh Puteri-Puteri Firaun untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalaman dan luaran sejak beribu tahun dahulu
Akar Akar Akar Serapat Membantu menegangkan payudara dan merapatkan otot-otot fajar bagi tujuan memberi kepuasan kepada kepada pasangan menghilangkan lenguh-lenguh badan
Kacip Fatimah Membantu mengatasi masalah penetapan datang bulan dan libido( Daya Keinginan seksual) yang menurun
Manjakani Membantu mengatasi masalah dalaman wanita (Vargina & Fajar) Bau dan gatal gatal (keputihan) senggugut.
Bunga Pakma Banyak digunakan oleh pengamal perubatan islam Ayuveda dan Melayu.Ianya amat berkhasiat untuk penjagaan kesihatan kaum wanita
Rempah Ratus Terpilih Digunakan untuk membantu dalam pencegahan kanser payudara dan pangkal rahim
Madu,Kurma & Jintan Hitam Merupakan sunnah Rasulullah S.A.W untuk meningkatkan daya imunisasi badan bagi melawan penyakit


Antara sebahagian dari akar kayu herba yang terdapat dalam jus LOLANI ialah seperti berikut: 

Manjakani

Buah Manjakani

Manjakani/Buah Ajaib (Curora Meomosa/Querus Infectoria Oliv/Oak gall) telah digunakan secara meluas sebagai bahan dalam Perubatan Tradisional sejak berabad-abad lalu oleh orang-orang Arab, Parsi, India, Cina dan Melayu (sejak 2725 S.M oleh orang-orang Mesir Purba). Ianya kaya dengan Tannin, Asid tanile, Antioksidan, Vitamin (terutama A dan C), Kalsium, Besi, Serat, Protein dan Karbohidrat. Manjakani juga kaya dengan unsur-unsur seperti Astringen, Anti-microbial dan Antiradang. Ianya baik untuk merawat otot-otot di dalam faraj, mengawal lendir dan lelehan faraj (mencegah keputihan), membersih lelehan haid dan nifas, mengecutkan semula tisu-tisu serta otot-otot peranakan, mengetatkan otot-otot payudara, menghapuskan bakteria, kulat dan kesan fungus (sekitar vagina), merawat kronik ulser, mengekalkan awet muda, menegangkan dan mencantikkan kulit serta menceriakan wajah.

Kacip Fatimah

Kacip Fatimah

Kacip Fatimah (Labisia Pumila). Ianya terbahagi kepada dua jenis bergantung kepada bentuk daun (lebar atau tirus), yang lebar dikatakan lebih sesuai dan berkhasiat untuk wanita yang dah berkahwin manakala yang tirus untuk anak dara (remaja) dan warnanya berbeza-beza bergantung kepada tempat (Merah/Hijau). Kacip Fatimah juga dikenali sebagai Selusoh Fatimah, Rumput Fatimah, Akar Fatimah, Tadah Matahari, Bunga Belengkas Hutan dan pokok Pinggang (nama setempat). Di akhir-akhir ini telah dibuktikan dengan kajian-kajian oleh pihak universiti-universiti tempatan (UKM, UPM, USM dan UiTM) dimana ianya bermutu tinggi serta berkhasiat untuk digunakan dalam penjagaan kesihatan kaum wanita. Ianya banyak mengandungi Phyto-estrogen yang amat baik untuk menyelaraskan kitaran haid, mengurangkan symptom pra-haid (senggugut), meningkatkan kesihatan Sistem Reproduktif (kesuburan), serta meningkatkan estrogen (hormon wanita) bagi membantu mengatasi masalah Libido (Penurunan Daya Keinginan Seksual) serta mengetatkan otot-otot vagina.

Akar Serapat

Akar Serapat (Tuberculata/Paramignya Polyneura) merupakan sejenis pokok yang tumbuh subur di kawasan tanah tinggi di Asia Tenggara. Wanita Melayu di Asia Tenggara menggunakannya bagi tujuan mempercepatkan pemulihan rahim dan saluran peranakan, menegangkan payudara dan otot-otot abdomen serta memperkuatkan dan menegangkan otot pelvic bagi mencegah kegelinciran (Prolaps) uterus (Keguguran) sejak berkurun-kurun dahulu. Ianya juga membantu merapatkan otot-otot faraj bagi tujuan memberikan kepuasan kepada kaum lelaki sewaktu mengadakan hubungan kelamin serta melancarkan aliran darah ke organ wanita untuk meningkatkan kadar oksigen bagi mengekalkan kesihatan fungsi organ dan mengatasi masalah kelesuan ketika haid.

Emas Cotek

Mas Cotek

Emas Cotek/Pokok Barito/Pokok Serapat, Agoluran, Sempit-sempit, Pokok Telinga Kera (Vitex trifolia, Ficus deltoldea Jack, F Diversifolia Blume, F Letuseens Dest, F motleana Miq, Traningularis) dari famili Moracea. Ianya terdiri daripada 30 jenis spesis yang mana dipanggil tumbuhan atas pokok, batu, gambut (Epifit) Tumbuhan Menumpang yang dikenali sebagai pokok Raja Segala Ubat, Penawar Segala Penyakit oleh Pengamal Perubatan Tradisional Melayu terutama masyarakat Pantai Timur Semenanjung Malaysia (Merupakan Pusaka Asli Wanita dalam Perubatan Melayu). Bintik-bintik hitam yang terdapat di antara dua urat pada daun Eman Cotek yang bercantum merupakan satu Doctrine of Signature yang menggambarkan ianya berkhasiat untuk wanita. Kandungan yang terdapat dalam Emas Cotek ialah Naringin yang tergolong dalam flavonoid dan bersifat antioksida. Bahan bioaktif utama yang terdapat dalam Emas Cotek ialah Glukosid dan Sifonin, Flavonoid (Antioksidan yang sangat berkesan dalam mengawal pusingan (darah) yang baik, Anti radang, Anti rival, melindungi hati dan estrogen), Tannins (mengetatkan tisu yang kendur, mengurangkan pengeluaran air yang berlebihan iaitu diarrhea dan melindungi tisu yang rosak seperti eksema dan terbakar), Triterpenoids (pemecahan dan penyerapan nutrient), Proanthocyannis (melindungi tisu daripada rosak, merupakan antitoksid yang kuat), Phenois (Anti radang dan anti septic). Tumbuhan Emas Cotek telah pun diakui khasiatnya oleh Dr Azizul Abdul Kadir (Pengarah Bahagian Tumbuhan Herba-FRIM).

Diantara khasiatnya ialah mengecutkan salur peranakan dan merapatkan pintu rahim serta mengembalikan rahim pada kedudukan asl serta mengukuhkannya, membantu melancarkan peredaran darah, mengatasi masalah sakit puan (senggugut, keputihan, melawaskan haid, barah pangkal rahim, barah payu dara), mengurangkan keletihan dan meningkatkan keinginan seksual wanita, agen membantu mengekalkan awet muda, keayuan dan pulih dara. Di sampimg ianya verkhasiat untuk wanita Emas Cotek juga mampu menyembuhkan pelbagai penyakit seperti tenaga batin, kencing manis, darah tinggi, lemah jantung, paru-paru berair, sakit urat, gaut, cirit-birit, penyakit kulit, migrain, angina ahmar dan memecahkan lemak serta memotong kolestrol dalam darah.

Love Wood (Kayu Cinta)

Love Wood/Kayu Cinta telah digunakan oleh kaum wanita Orang Asli dan Tempatan (terutama penduduk Pantai Timur Semenanjung Malaysia) sebagai air rebusan minuman untuk menjaga kesihatan luaran dan dalaman wanita sejak berkurun lamanya. Ianya berfungsi untuk menyembuhkan luka dalaman faraj dan peranakan serta merapatkan kembali otot-otot peranakan dan faraj yang kendur selepas proses melahirkan bayi.

Nenas Batu/Bunga Kembang Setahun

Nenas Batu (Disonia Stylosum). Ianya juga dipanggil Bunga Kembang Setahun. Nama Bunga Kembang Setahun diambil berdasarkan keunikan bunga ini yang tidak layu atau rosak walaupun selamanya disimpan. Ianya telah digunakan sebagai Herba untuk perubatan sejak turun-temurun lagi terutamanya bagi Masyarakat Timur Tengah (Catatan Perubatan-Naskah Khoja Muhamad Turki). Bunga ini sememangnya telah dijadikan amalan (Digunakan) oleh Puteri-puteri Raja Mesir Kuno zaman dahulu (Permaisuri-permaisuri Firaun-Mesir Purba) dan ianya ditanam di taman-taman istana firaun. Menurut kitan lama India ia merupakan juga ubat rahsia yang digunakan oleh Ratu Shah Jehan (Mustaz) yang terkenal dengan kecantikkannya sehingga Shah Jehan sanggup membina mahligai Taj Mahal sebagai lambang cintanya. Nenas Batu ini amat baik digunakan untuk mengatasi masalah kelesuan, masalah libido (penurunan daya seksual), menjadikan pengaliran darah seimbang, mengembalikan tenaga serta memulihkan segala urar yang rosak selepas bersalin, awet muda serta kehebatan luar biasa terutama sekali dalam soal seksual, mengatasi senggugut, keputihan dsbnya. (catitan-rujukan a) Kitab Khoja Muhamad Turki b) Kitab Tajul Muluk c) Kitab Seribu Hikmat d) Kitab Hukum Jemak e) Kitab Yoga.

Jintan Hitam 

Ianya juga dikenali sebagai Nigella Sativa, Black Cummin, Black Seed, Habbatul Barakah, Habbatul Saudah dan Blesed Seed. Jintan Hitam telah dikenali sejak ribuan tahun yang lalu dan digunakan secara meluas oleh masyarakat Tumur Tengah (India dan Arab), serta Eropah untuk mengubati pelbagai macam jenis penyakit. Dari segi Perubatan Islam ianya digunakan sejak zaman Rasulullah S.A.W lagi. Hadis yang berbunyi “Tetaplah dengan Habbattulssaudah (Jintan Hitam) kerana sesungguhnya ianya mengandungi ubat bagi segala penyakit kecuali al-sam (Mati)”. Dari segi saintifik, jintan hitam mengandungi minyak tepu, minyak tidak tepu, minyak-minyak asas (Sterol Thymohydroquinone, Carvone, Limonine, Cymene). Alkaloids, Saponin dan Asid Amino (Monosacchariele glukosa, Xylosa, Polysaccharide, karotene,(vitamin A). Khasiat-khasiat jintan hitam amat banyak sekali seperti meningkatkan sistem imunisasi badan (Daya tahan penyakit), mengatasi cirit-birit serta masalah dalam perut, menghalang pembentukan sel-sel tumor, menggalakkan pengeluaran susu, mengurangkan tahap kolestrol, menguatkan otot-otot peranakan, mencegah daripada terkena barah payu dara dan pangkal rahim serta menambahkan tenaga dalaman dan luaran wanita.

Pati Madu Asli

Pati Madu Asli (Natural Honey). Ianya mengandungi gula seperti Fruktosa, Glukosa, Maltosa dan Sukrosa yang menggalakkan pengeluaran Serotonin (Senyawa kimia yang bersifat menenangkan, juga bersifat Antioksidanya-Vitamin C, Chrysia, Pinobanksin, Pinocentrin) yang mana kesemuanya membantu dan mencegah proses penuaan sel, menyembuhkan luka dan menambahkan tenaga, meningkatkan kesuburan wanita dan melindungi kulit daripada sinar matahari. Senyawa antimikronya membantu serta mencegah daripada timbulnya jerawat manakala Hidrogen Peroksida yang terdapat pada madu membantu mencantikkan kulit. Senyawa Humektanya pula bersifat melembapkan kulit dan rambut.

Pati Kurma 

Parti Kurma (Dates/Phonix Dectylitera). Peradapan Mesir Kuno menganggap ianya sebagai simbol “Panjang Umur” dan juga dianggap afrodisiak yang unggul untuk memulihkan Tenaga Syawat Wanita. Kurma mempunyai Vitamin A,c,B1,B2,B5 dan B6, Zat besi, Gula semulajadi (Fruktosa, Glukosa, Sukrosa), Zat makanan (Potasium, Sodium, Kalium). Kurma amat baik untuk mengetatkan otot-otot rahim, mengatasi masalah kurang darah, melancarkan peredaran darah, mencerdaskan minda, meningkatkan daya tahan penyakit, meningkatkan kesuburan wanita, mencegah Osteoporosis, meningkatkan kecergasan dan mengatasi masalah kelesuan.

Rempah Ratus dan Botani Terpilih

Ianya banyak digunakan dalam Perubatan Tradisional Islam (Arab), India, (Ayurveda) dan Melayu. Di Malaysia ianya digunakan oleh pengamal-pengamal Perubatan Alternative (Tradisional, Homopathy dan Ayurveda) hasil daripada pengaruh pedagang-pedagang Arab dan India sejak berabad lamanya. Di dalam kitab-kitab lama seperti Tajul Muluk, Kitab Kasyaful Asrar, Kitab Ilmu Yoga, Kitab Seribu Hikmat serta Kitab Hukum Jemak banyak menerangkan tentang penggunaan dan khasiat seribu satu macam Rempah Ratus dan Sumber Botani khas untuk Wanita yang pentingkan kesihatan dalaman dan luaran.

LOLANI dianalisis oleh pakar-pakar Herba

KHASIAT-KHASIAT PRODUK

Rasanya sedap, tanpa gula dan ejen tiruan. 30ml setiap hari cukup untuk keperluan manusia dan ia berkesan dalam mencegah penyakit-penyakit berikut:
Meningkatkan system imun badan
Meningkatkan kecergasan
Mengempiskan perut
Ketetapan Menstrurasi (kitaran haid)
Mengatasi masalah senggugut
Mengatasi masalah keputihan. Lender-lendir dan gatal-gatal pada Faraj
Mengatasi bau badan dan Faraj
Meningkatkan tahap kesuburan
Mengatasi masalah Libido (Penurunan Keinginan Seksual)
Menguatkan otot-otot peranakan
Merapatkan kembali otot-otot rahim selepas bersalin
Menyihatkan otot-otot rahim selepas bersalin
Merawat luka dalaman (Rahim dan Faraj)
Memejalkan payu dara
Mencegah Kanser Payu Dara dan Pangkal Rahim
Melancarkan peredaran darah dalam badan
Mencantikkan kulit dan menceriakan wajah
Melambatkan proses penuaan (Awet muda)
Melambatkan proses menopause
Mengatasi masalah Pra-menopause
Mengatasi masalah selepas menopause
Memperbaiki sistem Imunisasi dalam badan
Melegakan sakit pinggang dan belakang
Melawaskan pembuangan air kecil dan besar
Mengatasi masalah buasir

CARA MENGGUNA:


Dua sudu besar(10ml),sekali sehari

Jarakan (Selang sehari) pengambilan jika:-

-Faraj anda terlalu kering,tubuh anda terlalu panas

Hentikan pengambilan semasa Datang Bulan

Setelah dibuka hendaklahdisimpan didalam peti sejuk


SILA HABISKAN SEBOTOL UNTUK KESAN OPTIMUM

PERHATIAN:

1) Simpan di dalam suhu bilik

2) Jauhi dari kanak-kanak

3) Digunakan sebagai” Makanan Kesihatan Tambahan” bukannya ubat

4) Jika penyakit berlarutan, sila dapatkan nasihat doktor

5) Tidak disyorkan untuk pesakit-pesakit Lemah Jantung, Darah tinggi,Kencing manis yang kronik dan sebagainya

6) Tidak disyorkan untuk ibu mengandung

7) Bagi wanita yang baru melahirkan bayi, seeloknya diambil selapas pantang

8) Disyorkan diambil sebulan selepas pembedahan (bagi wanita yang menjalani pembedahan bersalin)

9) Disyorkan diambil selang satu jam dengan ubat-ubat lain

10) Hentikan mengambil ubat-ubatan atau ”Pemakanan Kesihatan Tambahan” lain semasa mengambilJus LOLANI untuk melihat keberkesanan dan khasiatnya

KESAN-KESAN SELEPAS PENGAMBILAN/ SIMPTON


1) Jika didapati badan anda terlalu kering atau terlalu panas selepas pengambilan Jus LOLANI, disyorkan meminum air masak kosong secukupnya.

2) Sesetengah wanita akan merasakan perubahan yang mendadak dari segi kecergasan selepas 2 hari pengambilan, (bergantung kepada tahap reaksi badan individu yang berbeza).

3) Daya keinginan seksual akan meningkat secara mendadak pada permulaan pengambilan dan memberi kepuasan kepada suami lebih daripada yang sebelumnya.

4) Semasa haid,anda dapati darah kotor akan keluar dengan banyaknya (kesan dari tindakan pembersihan oleh Jus LOLANI )

5) Anda juga akan dapati cairan dari faraj akan keluar dengan banyak, ini menunjukkan pembersihan kotoran atau jangkitan kuman pada alat kelamin anda dikeluarkan.

6) Badan akan berasa lebih panas, lebih kerap bersendawa, anda dapati sistem pernafasan anda lebih lancar.

7) Anda akan mendapati berlaku perubahan warna pada air kencing menjadi lebih kekuningan dan lebih kerap membuang air kecil.

8) Wajah anda akan menjadi kemerahan kesan daripada perjalanan darah yang lebih lancar.

9) Pada hari pertama, setengah wanita akan merasakan pening sedikit dan lenguh-lenguh anggota badan dan akan berkurangan pada hari seterusnya. Ini adalah kesan daripada pemulihan urat-urat badan yang kendur dan proses memperlancarkan peredaran darah dalam badan.

10) Sesetengah wanita akan merasakan otot-otot di atas payu dara menegang selepas beberapa hari pengambilan Jus LOLANI. Ini adalah kesan pengecupan dan pemejalan kembali payu dara anda.

GOLONGAN WANITA YANG PERLU MENGAMALKAN Jus LOLANI
Wanita dan Remaja yang selalu keletihan akibat bekerja (Berkerjaya)
Wanita dan Remaja yang mengalami masalah kesihatan dalaman
Wanita yang melebihi 40 tahun (Pramenopause)
Wanita yang mengalami menopause

No comments:

Post a Comment